måndag, oktober 10, 2005

Panik om vardagen

Gaaah. Jag vill ha en lika normal vardag som alla andra. Ha ett jobb o gå till o komma hem ifrån, vara trött o nästan dåsa framför t:n vid 18... pussla ihop träning o shopping till kvällarna.. Ha ett mål med dagen, känna sig behövd för fan!

Vill sååååå gärna komma på intervju på företaget i Stenkullen.... jag VILL! Hör ni det företaget?!! Pliis?? Jag hade passat PERFEKT.

Jag vill kunna känna att jag åstadkommer nåt vettigt, inte bara klä om en soffa eller åka o handla mjölk liksom.

Jag har för mkt energi för att bara gå runt o driva om dagarna.. jag blir ju för fan knäpp av att leva såhär. Förstår inte dom vars enda mål i livet är att skaffa sig fler a-kassedagar. usch. jag har alldeles för många redan. Vill inte vara arbetslös så många dar till.

Nu MÅSTE jag göra nåt vettigare än att sitta o beklaga mig på blogg. Kanske äta frukost?! mmm.

kl 13:18 (uppdatering)
Hittat ytterligare 2 originalarjobb att söka. Härligt. Det är mer än det som kommit upp under hela tidigare året på amv.
Sitter o knåpar ihop den bästa ansökan som går att skåda här för fullt. Har hjälp av 2 eminenenta vänner på msn samtidigt.. underbara! tack.

Wish me luck!

/M

Inga kommentarer: