onsdag, januari 18, 2006

Hmm.


Katten heter Tom nu. Han är den sötaste i världen men även jobbigaste för tillfället. 4e gången har pissar på täcket nu på bara en vecka. Börjar bli hopplöst. Nån som vill ha en söt katt? Det är nåt han protesterar mot men jag vet inte vad. Jag tror han vill han en kompis o leka med, jag har inte plats me en jamare till. funderar på om det bästa för honom är att bli omplacerad, men jag vet inte om jag kan, tycker om denna jävel för mkt för det. hjälp mig?

Mina nya skor i bakgrunden förresten.. snacka om mina färger, brunt/beige/turkost (precis som i vårt kök ju, hehe).

Imorgon firar jag och Martin tre år. ojoj. Fast känns ändå som vi levt en livstid tillsammans. Min daarling. Eftersom vi åker till Skåne imorgon så ska vi "fira" det lite ikväll med bio och mat ute. Nice.

Helgen kommer som sagt firas i Bjärred. Tänkte ta mig en tur till Malmö på lördag o kolla lite, Martins mor verkade inte helt svår att övertalas med.. sen ska jag oxå paxa en promenad ute vid havet med martin.. tror inte det finns en vackrare strandpromenad än just i Bjärred. Klara dagar ser man rakt över till Copenhagen. Ska ta med mig kameran och fota lite så ni får bildbevis.

Nu ska jag ner till tvättstugan o slänga lite kisstäcken i tumlaren. börjar bli lite tjatigt nu att ha ett nytvättat täcke 3e dan i rad..

besitos

Inga kommentarer: