fredag, januari 13, 2006

RÖTT, så eldigt som möjligt.




Hej.

Vet ni vad?














Jag har köpt 2 nya nagellack, görfina. Den mörka har jag på mig nu o det är bara såå vackert. Roligt.

Adecco ringde idag, Hornbach behöver oxå originalare, varav denna brist på oss originalare nuförtiden? för ett år sen fann inga jobb typ alls..
Jaja, jag klagar inte.

Lekt lite me Photoshop o färger.
Titta på bilden ovan.. jag gillar rött läppstift men skulle aldrig ha det på mig officiellt, jag är inte så färgglad av mig. Ser ni hur fint läppstiftet matchar täcket (mitt favvo) oxå?

Så jag tror jag kan dra en slutsats av att jag är inne i en rödperiod nu. Mörkmörkt röda naglar o rött läppstift (men kombinationen blir ack för mkt, jag vet, jag sitter me båda på mig nu). Me ett rött linne till.. Kanon! Annar har jag mina blåa mysbyxor o gråa raggsockor.. mys.

Nu ska jag tvätta av mig och bli mig själv igen. Byta till jeans o tröjja och åka till mamsen, ska hälsa på Jensen lite. Min sötnos.

Imorgon ska jag gå o kolla på en ny sötnos, lillasyster till jensen, en liten liten missejamare, svart långhårig sak. Ååååååh. Sett bild och hon är typ..... väärldens sötaste jamare... efter Jensen.

Sköt om er mina vänner.

PS. Håll tummarna att jag vinner min klocka på tradera nu. ds

love

Inga kommentarer: