tisdag, december 12, 2006

sjuker

Imorse gjorde jag en grej som är helt nytt för mig, jag sjukanmälde mig för första gången i mitt hela liv. Helt galet. Känns helt deprimerande att ligga hemma en hel dag o bara må bajs. Började igår på jobbet på eftermiddagen. Jag o Ann-Sofi satt och la in bokningar på bilagor för hela nästa år för våra butiker o jag var heeelt lost. Tur att hon satt brevid mig där o rättade.. Kom loss från jobbet runt 4 tiden och kände mig helt yr i bollen. Tll råga på allt var bäckebolsleden HELT igenproppad av bilar (pga översvämningarna) och fick krypköra ändå tills backaplan. Det tog sisådär 40 min längre än vanligt. Det första jag gjorde hemma var att kräkas och trodde jag skulle dö så konstigt jag mådde. Låg o sov på soffan hela kvällen med kräkpauser och saftpauser. hade nog hög feber oxå men vågade inte mäta. Tog en ipren innan jag la mig och mådde som vanligt imorse. Jag var såå kluven på om jag skulle ta mig till jobbet idag eller inte men valde att stanna hemma för att inte riskera att smitta ner någon eller bli ännu kassare själv. Så nu sitter jag här, vet inte vad jag ska göra av hela dan. Mår rätt okej förutom att magen är helt bubblig och äcklig.. Dämit!

Inga kommentarer: