tisdag, december 26, 2006

God fortsättning på alla! Vi har överlevt julen utan några smärre katastrofer och det är ju bra. Mkt mat och släktingar under hela helgen. I fredags firade vi med min familj i gbg, lördags åkte vi ner till skåne och firade hos martins föräldrar där även en gravid syster med man och tvillingbror befann sig. Lilla julafton med bara ovannämnda på lördagkvällen. Söndagkvällen kom övriga släkten med Martins roliga kusiner bland annat. En av de bjöd mig och Martin till Madrid i vår där han bor. Ååh vad sugna vi blev. Sen ska vi även försöka hinna med en englandsresa när martins syster får bebis i vår samt en Washington DC-resa till fredde som fått jobb där o kommer bo där i vår. Kuligt!
Apropå julen så fick vi massa skoj. Bild på 3 av sakerna, köksvåg, stelton-termos och mortel (kitchen aiden är gammal men passade så bra in bara). Vi fick även djupa sopptallrikar, ugnsformar, brödkorg (röd såklart), sås-slev, kokbok (leif mannerströms), grytunderlägg (designade av Eric o Mackan), värmeljushållare, pengar och julesnaps (med risk att jag glömt bort något).

Och Tom hade det bra med min familj i göteborg under helgen. Han är helt slut nu..
Gott nytt år och imon är det jobb igen... suck.



2 kommentarer:

trams sa...

God jul på dig vännen! Jag tittar förbi nere i göteborg nästa helg, kanske vi kan ta en sushi? Kram!!!

Mirja sa...

ABSOLUT! =) En sushi it is! vad roligt o träffa dig igen!!! kram