måndag, januari 08, 2007

Ooops! God fortsättning...

Sjutton vad jag e dålig på att uppdatera nuförtiden. Men det ska jag försöka ändra på. Har ju hänt hur mkt kul som helst men varit för lat för att knappra in allt i bloggen.
Helgen var rolig. Martin var i Skåne så jag passade på att dedikera helgen åt mina vänner... En riktigt skön dag ute i stan med Stina och Eva med fika/lunch/fika hos stina. I söndags fick jag fikabesök av Stina igen och vi åt våfflor och drack te. Himla mysigt. När hon gick åkte jag direkt o handlade nödvändigheter för Tom samt lämnade saker till broder. Sen åkte jag till jenni som hade filmkväll med Nina. Jag hann se halva love story och hela stolthet och fördom. Under tiden åt vi massa godis och gick en sväng o handlade chips med.. för vi var sugna.. jättejätteskön kväll i en mysig soffa hos jenni helt enkelt. Kom hem och diskade undan all skit från helgen och städade lite så att Martin inte skulle få en totalchock när han kom hem idag.. Slutade med att jag kom i säng vid halv 1. Lagom trött imorse, blev en sovmorgon till kl sju. Gööött. Idag efter jobbet träffade jag Ante över en fika i Haga som berättade om sina galna upptäckter i USA på hans tripp. Hann kolla runt lite i Haga innan, hittade bland annat massa fint på Karltex på Rea, denimbirds samt acne jeans.. men köpte dock inget... än!
God fortsättning på er alla!

Inga kommentarer: