fredag, januari 12, 2007

att bli ensam kvar

Ojoj vad omtumlande fortfarande. Vet inte riktigt hur jag mår egentligen.. tror jag mår bättre än jag trodde jag skulle göra.. men det kan ju slå till senare oxå! Känns som en lättnad och lugn just nu. Men sen ibland är det helt tvärtom och man fattar inget. Men jag känner att jag kommer kunna komma vidare rätt fort och vill stå på egna ben så fort som möjligt. Jag ser ju helt klart ett liv utan Martin... och det om något förklarar ju en del av vad jag känner för honom.
Känns helt underbart att vi kunnat reda ut allt utan massa bråk och tjafs och krossade tallrikar.. Vi tycker så mkt om varann fortf men båda känner att vi behöver egen tid och vara borta ifrån varann.
Jag tänker inte ens gå in på att ge er en närmare förklaring på vårt beslut för det är något som bara jag o Martin kan förstå och vad vi har nu. Men han kommer helt klart vara en mkt nära person i mitt liv i fortsättningen oxå.
Nu ser jag bara fram emot att skapa mig en egen tillvaro. Jag har alltid trivts väldigt bra som singel när jag varit det och känner att jag kommer komma stark från det här. En ny etapp i livet som tar sin början bara..

2 kommentarer:

trams sa...

en av de bästa sakerna med att vara singel är att man slipper oroa sig för en massa saker. man behöver liksom bara tänka på sig själv, superskönt! :)

Linnéa sa...

Tråkigt att det inte funkade, men du verkar ha en positiv och sund syn på det. kanske ni kan hitta tillbaks när tiden är rätt eller så kan ni gå vidare till andra mål.
huvudsaken du mår bra iaf!