onsdag, januari 31, 2007

la vida muy loca

Hej igen. Jag sitter o spånar på en av de galnaste idéerna jag tror jag nånsin gjort/kommer o göra. Vet inte, kommer nog inte våga genomföra det men det är kul att ha skrivit klart det iaf. hihi. Kollegan mitt emot säger att det nog kan va lite galet, o att jag nog ska fundera på det lite... hmm. Men känns som jag måste göra nåt åt detta nu, det kan inte hålla på som det gör nu. Allt är ju så uppenbart men det händer nada, bara småsmåminiskitgrejjer. Allt eller inget ska det vara!
Vatten är gott.. jag är mätt och har ont i magen. Då hjälper vatten.. el agua.. saknar spanien. Tror jag ska åka o hälsa på Heli i Alicante i vår. Hälsa på min gamla hemstad. Ska försöka spara undan så mkt som möjligt av resterande lönepengarna nu så jag kan börja göra massa roliga saker! jeee!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hola!! Far jag folja med da???? Sitter pa ett internetcafe och hanger...regnar for tredje dagen i rad...tycker inte jag ar kul...inte alls.....

Mar min lagenhet bra?

Kramar fran Tobago!!

Anonym sa...

det tål att diskutteras. Då måste du vilja göra exakt samma saker som jag =P nämen det hade varit askul. Din lägenhet mådde finemang.. men SÅÅ mkt post ni hade fått. Har sprättat o gått igenom allt som såg viktigt ut. Jag skickar ett mail med ytterligare info om breven sen.. kraaam!