tisdag, februari 06, 2007

just an ordinary tuesday

Ikväll var en trevlig kväll med Suvi på Pasta +. Vi konstaterade att vi inte setts på 2,5 år typ.. eller ännu mer. HELT galet! Ändå kändes det som vi träffats för inte alltför länge sen.. knas. Vi ska iaf försöka bli bättre på att träffas nu när vi båda bor i gbg och så igen.
På jobbet är det som vanligt.. alla är för involverade i mitt privatliv. Eller så driver vi om det mest och överdriver lite, allt för att få upp stämningen lite hos oss och få skratta lite.
Annars? "nyalivet" är väl som det är.. jag börjar bli less på situationen och vill bara börja på mitt nya singelliv på riktigt. Jag vill få allt praktiskt fixat nu och bara få vara.
Jag har även insett att denna månaden inte kommer bli mkt över till sparande.. redan bränt för mkt pengar.. men jag har ju iofs fått fina saker. Hur kan man leva utan en extern hårrdisk på 120 gb liksom?! ne just det! Och nästa månad blir det en röd ipod nano direktimporterat från US. Ååååh vad jag sen ska köpa en dockningsstation/högtalare till den o skaffa mig den tuffaste stereon! Men kan jag bara hålla mig till det nästa månad som onödigt pryl är det lugnt. Denna månaden har ju köpt ny matta, massa tradera, nya levis, o massa annat. Imon ska jag bunkra upp med lite nya blommor. Jag vill ha en ny orkide, det är de enda blommorna som överlever mina ogröna fingrar...
Imon jobb som vanligt. Massa nya problemlösningar att ta itu med.. skyltar och fönsterteckningar som ingen vill trycka upp åt oss.. phiu.
Nu. Sovdags. Buenas noches

Inga kommentarer: