lördag, februari 10, 2007

efter en afterwork

Kl är 14:40.. och jag har inte kommit utanför dörren än.. skulle tränat.. och vara hurtig. Istället har jag iofs dammsugit, duschat, ätit frukost, plockat undan massa tidningar och kollat repriser på teve. Gårkvällens afterwork blev bra. Jag och 9 kollegor var på Respekt och hade en grymt kul kväll med dricka, mat och massa skvaller/snack (vi lyckades undkomma jobbsnack mestadels av kvällen). Idag var planerat att åka på arabfest till eriksbo (väärldens förortsfest) med 2 kollegor men vi bangade alla 3. Ideen var ju från början till slut helt galen. Ser fram emot en lugn schlagerkväll istället. Lite mer min kopp av te... faktiskt!
... insåg igår ÄNNU fler kollegor till mig som är helt sjukt sköna personligheter. Jag log hela vägen hem. Snacka om att det är arbetskamraterna som gör hela jobbet och stämningen!
Nu ska jag ut i solen och till backaplan förbi MQ/Kicks samt hem till parenteserna en sväng..
Go The Ark!

Inga kommentarer: