fredag, februari 23, 2007

äntligen!

Fredagmorgon. Riktigt gött! Lugnt och fridfullt på jobbet.. har svarar på alla mailen och gjort klart tryckfilen mm.. sitter o filosoferar lite nu om helgen.. det kommer bli en jättebra helg.
Ikväll ska vi fira käre pappsen som fyller år. Mamma bjuder oss alla på mat och tårta! Perfekt. Kul o träffa alla brorssönerna, länge sen jag såg alla ihop nu.. oj va jag ska busa med dom.. hehe!
På lördag ska jag o Vero ströva runt på Haga och shoppa lite samt fika jättekanelbullar! Jag ska även äntligen ta tag i o köpa Kari Traa-understället på Udens sport (jag åker ju till råkalla finland för att åka bräda och fira farmor om en vecka ju.. Jee). Lördagkväll blir middag ute.. :)
Söndag ska jag ta tag i veckostädningen i min lägenhet! Även röja bort spår på gamla samboskapet. Slänga sånt jag inte själv vill behålla i lådor så får Martin ta dom.
Annars? Hmm, just ja. Brevmysteriet är nuförtiden löst och allt gick galant! (lite knasigt lycklig nu).

Inga kommentarer: