torsdag, mars 01, 2007

snart

Imorgon bär det av till Suomi. Hemma som mig ser det ut som ett slagfält nu med skidkläder runt hela lägenheten och skor och allt möjligt. Vet inte alls hur mkt jag behöver ha med mig, redan fyllt upp min dakine-bag. Och min träningsväska kommer jag fylla med skidjacka/byxor/skor och andra ytterkläder. Pratade med mamsen o hon var självklart redan klar med all packning igårkväll.. då hade jag inte ens börjat. Ska bli kul att komma iväg med familjen lite på skidsemester och träffa farmor.
Idag är sista dan på jobbet. Ska haffa upp killen under dagen som ska vikariera för mig oxå. En del att gå igenom.. försökt dock att jobba undan så mkt som möjligt.. panikvecka nästa vecka iofs. Tycker lite synd om vikarien. Aja.
Nä nu ska jag sitta med lite postbokningar innan vi har trafficmöte.. jobb jobb jobb!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så du menar att jag ska tycka synd om dig va, ditt klappträ ... :P

Hoppas att du får det bra i Finland.

Anonym sa...

Hallå tjejen!

Snart kommer du hem igen, va? Du får skriva så snart du orkar o kan o berätta hur du/ni har haft det! :)

Kram kram