söndag, mars 18, 2007

helgen

Snart är denna helgen slut den med.. den var väldigt bra.. hämtade upp Stina på vägen hem från jobbet i fredags osså åkte vi hem till mig o lagade mat, drack vin, pratade samt kollade sedan på Masjävlar. Perfekt fredag. I lördags började jag dagen med att åka till Pasi och Heidi för att passa kidsen nån timme på förmiddagen. Satt o bläddrade i tidningen, åt frukost och spelade lite spel med dom. Sen var tanken att åka hem o storstäda men eftersom Jenni ringde mig då och undrade om jag inte ville hitta på nåt i solen gjorde jag det istället. Vi gick en liten kajpromenad på Eriksberg och hittade ett mysigt sushiställe där vi åt lunch. Sen hem o duscha och byta om för att hinna till stan till 6. Jag och T gick o såg Alpha Dog på bio. Den var grymt bra men hemsk. Blir alltid extra rörd när det baseras på en verklig händelse. Klart sevärd! Kul att se nya bergakungen oxå (lite väl mkt betong men annars fint)!
Idag har T introducerat mig i Talismanislands-värld. Vi satt o spelade i flera timmar.. Sjukt roligt och beroendeframkallande spel! Hade det inte varit så att han var tvungen att åka o coacha sitt damlag i fotbollen hade vi säkerligen fortfarande spelat..
Nä nu blir det bodypump-pass och sen städning resten av kvällen för mig. Lika bra att försöka va inne så mkt som möjligt i detta schitzo-väder (sol-regn-moln-snö-sol-regn)! Kanske hinner jag se de sista 2 avsnitten på Leende guldbruna ögon jag har under kvällen med. Jeeee!

Inga kommentarer: