torsdag, mars 22, 2007

virrvirrvirr

Ikea med Karin och Mario efter jobbet imon... för efterföljande -fira att bror blir gammal, afterwork eller drink hos Heli?! Hjälp så galet, jag vill hinna med allt.. men tror jag ändå får skippa afterworken. Ikea, mat (oxfile och pot.gratäng hörde jag rykten om, vem har sagt att prioritera fördelsedagsbarnet? nä mat är alltid nr1) hos bror och sen drink hos Heli! Perfa lösning för en helkväll! Stackars Tom som aldrig ser mig hemma nuförtiden...
Helgen kommer bli rolig. Lördag blir det 15 grader plus och massa sol och picnic ute om jag får bestämma.. vem paxar mig först?! :) Kvällen blir det surprise som T skulle fixa (galet nyfiken men jag ska inte verka så) och efter det fest hos kvantum-Maria dit jag och A-S tänkte åka.. om jag nu kommer iväg... fast det har jag iofs lovat Ann-sofi idag.
Är det på söndag då jag borde planera in den där förbaskade garderobsröjningen som jag tjatat mig själv på att göra i en vecka nu?!

Inga kommentarer: