fredag, mars 30, 2007

jeeeh

Hej hallå? Är det redan fredag? Galet! Helt sjukt. Denna veckan har ju knappt hunnit börja förräns den slutar. Ikväll blir det mysigt.. Imon blir det Tomas Andersson Wij-konsert på Storan med T. Ska bli jättekul att sen den underbara artisten live!
Veckan har varit hektisk (som vanligt i mitt liv). Måndagskväll fika hos Pasi-bror. Han fyllde massa år. Tisdags var det frisören. Onsdags var det nordirland-sverige em-kvals-tevetittande.
Igår var det Allum-shopping med Jenni och efterföljande våffel-making hos henne. Gudomligt gott blev det! :) Hittade fina vita sneakers samt söt grå kofta. Nu börjar min månadsshoppingkassa blinka varning. Jag har ju beställt massa fint (denna jacka, denna söta t-shirt och lite annat smått). När ska jag kunna börja hushålla med mina pengar eg?
Mitt liv är ett enda stort virrvarr för tillfället... när ska hjulet stanna för en stund?!

Inga kommentarer: