söndag, april 01, 2007

Alicante

Here we come! Jag o Jenni bokade nyss in en semestervecka till Spanien i maj. Åhh! Jag vill åka NU! Kommer bli jättebra... 7 veckor kvar... nedräkningen börjar! Värsta impulsgrejjen, vi kom på det idag. Vi var på utfkykt på Marstrand tidigare idag (med Nina och Vero) och bestämde att kolla lite närmare på tider o priser hos mig efteråt.. så kom vi hem till mig och bokade!
Annars så var Tomas Andersson Wij-konserten grymt bra igår.. han är verkligen bäst!
Massa sol idag förresten... jag känner mig helt röd nu... hoppas det lägger sig och blir till fräscht brunt istället.. =)
Nä nu måste jag göra lite vettiga saker här hemma.. sy upp gardinerna o så...

4 kommentarer:

Anonym sa...

så, nu har jag tittat på nya jackan.....
Ska bli kul med Alicante- la in om semester idag. Carina, min personaladministratör sa att det inte blir några problem att få ledigt!!
kram

Mirja sa...

Visst var jackan bara helt underbar? Undrar när den kommer.. Jag blev så fattig av alicante-biljetten (min galna shoppinghysteri kan väl inte alls ha med saken att göra oxå väl?) så jag har suttit hela kvällen o lagt ut auktioner på tradera o tänkte håva in lite nya pengar..
Min chef noterade min semester bara (vilket betyder ok). JEEEEE!

Anonym sa...

jooohoooooo!!!
Skicka gärna över Marstrands bilderna när du får tid...helst på @spray.se adressen.
Ska nana nu, ska upp extra tidigt och "roa" mej med att åka ut till Lanvetter och verkställa människor ut ur landet..

Mirja sa...

Det kan jag fixa.. tar det ikväll när jag kommer hem, eller via msn om du är online.
Själv ska jag roa mig med budgetuppföljning och avvikelserapportering (jobbade till 19 igår men ändå hann jag inte med allt). Tjoho!