måndag, april 16, 2007

konstigt...

Vanligt jobbdag idag.. sökt en del nya jobb dock. Inne i en ombytsfas nu (eller så orkar jag inte med ICAs eviga jobbiga byråkratiställningstaganden om visstidarna), fixade två referenser på jobbet idag och de blev helt ledsna när jag berättade om mina planer.. Kul att de gillar mig iaf! :) Massa kuliga jobb ute nu! Sorgligt isf bara att skiljas från världens bästa kollegor...
Sorry förresten, ni får vänta på bilderna på bordet en-två dagar till.. de är fortfarande hos bror och finputsas. Bordsskivan ceppade sig lite i söndags så vi fick slipa och betsa om den. Men det gör inget.. jag fick massa sol på mig iaf!
Annars..
Jag känner mig helt pirrig.. helt glad.. vill bara ha mer o mer! Härligt känsla! Ibland gör det nästan ont..
Vad händer?!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla vän, du kan inte lämna mej kvar på ICA...stackars mej...

Mirja sa...

stackars mig som blir av med er oxå isf ju!! *snyft*

Anonym sa...

Heeeej Mirjo!!! Skickar en halsning fran mig och Micke fran ett underbart Canarias. Vi solar och badar varje dag och pa kvallarna ar vi ute pa lite olika aktiviteter. Langtar inte alls hem till ICA men sjalvklart saknar jag ju dig och Karin :o) Hoppas ni har det bra iallafall och jag haller fullstandigt med Karin du kan ju inte lamna oss bara sadar :-( Sa nu slutar du upp med de dar dumheterna genast. Na nu ska jag skriva en liten halsning till Karin pa hennes blogg oxa, sen ar tiden slut har. Ska snart ivag till Maspolomas for att ata och lite kvallsshopping :o) Ha det sa bra, vi ses snart. Manga kramar Maria

Anonym sa...

Hej igen Mirjo! Jag forsokte skriva i karins blogg men det funkade inte, och det star bara pa spanska sa jag fattar inte vad jag ska gora.. Postar det har i din blogg sa kan du val skicka det vidare till Karin eller be henne ga in och lasa har :o)

Hellloo Karim!!! Skickar en halsning fran ett underbart Anfi. Altsa det ar helt underbart har, fast det vet du ju redan :o) Det ser i stort satt ut som det gjorde nar vi va har, men lite nyheter finns det allt, de har bla byggt en helt ny anlaggning bredvid. De holl ju pa att bygga det nar vi va har sist om du kommer ihag. Vadret ar helt underbart, ca 28C varje dag, men vattnet i havet ar kallt. Vi haller oss mest i poolen :o) Ig`r va det lite mulet vader sa da passade vi pa att aka en svang till Las Palmas och idag pa morgonen va vi pa marknaden har i Arguineguin. Mest skit som vanligt, men alltid kul att ga dit :0) Hoppas du har det bra hemma i Sverige och att du blivit frisk nu. Jag langtar absolut inte hem men saknar dig saklart :0) Tanker hur kul det hade varit om du och Marcus varit med har. Vi maste ta en san resa nu snart. Ja nu ar det ju inte sa manga dagar kvar har, pa fredag aker vi hem och da blir det 2 mellanlandningar *suck* Men det gick bra pa hitresan.. Landar ca 23.30 pa fredag kvall. Vi far horas nar jag kommer hem, nu ar tiden snart slut har. Ska aka till Maspolomas ikvall, mat och shopping :o) Ha det sa bra och halsa Marcus. Manga kramar Maria.
Ps. Micke halsar!!

Mirja sa...

Ska be Karim läsa här då! :) låter som du har det underbart bra där nere! jag vill oxå!! hmpf! men jag åker ju snart jag med.. om 31 dagar, 4 veckor! Jippii!
Saknar dig med, passar dock på att ta lite sovmornar nu när du inte åker med mig :)
kramar