lördag, april 14, 2007

projektet slipa/måla köksmöbler

..

Projektet påbörjas... och det börjar damma.. i hela min lägenhet.. massa vitt damm.. överallt!

Åker och gör resten i brors garage..där kan det damma hur mkt som helst.
Efter en hel dags slipning målar jag i fel färg och sen blir jag riktigt putt.. åker hem o surar..
Idag tog jag tag i det igen.. kom till bror kl 16 och suckade lite för mig själv över all slipning jag hade framför mig igen, men till min lycka hade min älskade storebror slipat klart allt åt mig! ååååhh! Så jag började direkt med att måla med nya färgen jag fixade tidigare idag.. blev jättefint.. 2 stolar hann jag måla.. och Arto målade bordsbenen.. sen började vi grilla och åt gott osså blev det så kallt så vi gick in och drack kaffe och åt glass med jordgubbar och beslöt oss att istället ta tag i resten imonbitti.. Så imon kl 10 börjar vi med en frukost och sen ska jag fixa klart resten. Göött! Finfint kommer det bli! Publicerar slutresultatet imon!
Haft 2 underbara dagar förresten.. känner mig helt spralligt glad! Massa kul saker!

Inga kommentarer: