tisdag, april 24, 2007

solen på kinden.

Blev så glad att det var sol ute nyss istället för molnigt och dimmigt som det var imorse. Så det blev fika ute! :) Kaffe och choklad. Mums!
Det ska tydligen bli jättefint väder nu och ända tills helgen.. valborg.. första maj.. Jeee! Måste få komma ut på picnic i helgen med finaste sällskapet och massa god fika. Klippor och hav kanske.. Men ska hinna med en stadsrunda oxå! Lön imon ju. :) Varit bankrutt så länge nu så jag behöver köpa lite nödvändigheter..
Vad händer annars? hmm.. Jaa! På torsdag ska jag och Stina på Hellsongs konsert som jag fick i födelsedagspresent! Tack! *glad*
Ikväll träning och tevestrirrande tror jag.. eller så läser jag i min nya bok. Spelet - En inträngande analys av raggningsexperternas hemliga sällskap.

Inga kommentarer: