söndag, april 22, 2007

nu är jag tjugosex.

Hihi! Spännande. Om 2 minuter blir jag det helt på riktigt! Sitter här helt ensam... Tom sover.. Ska avsluta helgens firande med Wallander-film (byfånen) ikväll på teve.
Helgen har varit riktigt bra. I fredags firade vi mamsen. Mysigt med middag med familj. Igår hade jag lite kalas för vänner. Riktigt trevligt. Fick fina presenter! Tack alla!
Idag hade jag familjen på fika och det var trevligt som vanligt. Blir så glad av att träffa dom. Min ena bror glömde dock present hemma så jag får åka o hämta den efter jobbet imon (han är bekant lika virrig som jag).
20:17 Hurraaaa! *skålar med cyberskumpa*


Sötaste blombuketten med glitter på av Jenni.
En av kaffekopparna jag fick av Hanna.
Mina kantarell/ostmuffins.

Saknar... saknar massor efter dig...


1 kommentar:

MrLoverLover sa...

Grattis på den stora dagen. Du ska få fin present nästa helg! :-)
Bamsekram