torsdag, april 26, 2007

myspys

Imorse var det fornarina-utförsäljning på Kastellgatan.
Jag Mario och Anso åkte dit kl 07:00 för att se om de hade nåt.
Jag hittade 2 par grymt fina jeans (mörkblåa & svarta) samt en t-tröja.

Konserten ikväll var underbar.
Hellsongs och som förband Navid Modiri och Gudarna.
Galet och glad musik. Me like!! Tack Stina för en underbar kväll!
Creperia innan konserten och det var gudomligt gott.. mums!
Imon är det fredag.
Det betyder rivning av väggen bakom min arbetsplats! suck.
Massa damm och borrning och sågning precis bakom min rygg..
Men fredagen betyder även besök av N. Jihuuu!

Väggen sista dagen i livet.
Del av min arbetsplats (inknökad inåt pga platsen som skulle röjas åt rivningsgubbarna) och sjukt stökig.. suck.
Tur att bilden inte visar hur det ser ut till vänster..

Sov gott söta!

Inga kommentarer: