tisdag, maj 01, 2007

leende..

Hej igen. Helgen är slut och massa fina minnen.. Niklas är fin. Vi gjorde massa roligt.. stadsrunda och sushilunch på lördag med efterföljande fika/promenad på röda sten/middag ute med Jenni o Jocke. Film hemma hos mig, massa snacks.. Fick även den finaste födelsedagspresenten ju! Rosa axcent..

Söndagen fika i stan med Anso o Maria från jobbet. På kvällen gjorde vi världens godaste 3-rätters middag.. Mums. Ett misslyckat försök att se happy feet oxå, det bara hackade, så vi somnade istället.. Igår avslutade vi bästa helgen på länge med en lejonet och björnen glass-fika. Sjukt jobbigt att säga hejdå sen.. men snart syns vi igen ju! Positivt tänkande. Ska tänka på allt kul vi gjorde och hur mysigt vi hade det. :)
Idag har jag hunnit med en fika hos Pasi o Heidi. De var nyfikna på vad jag gjort hela helgen då det varit så tyst om mig... Lekte lite med Mackan o Eric. De är roliga! Körde Mackan o Heidi till barnkalas sen så fick bror måla klart hemma. Fick för mig att åka förbi backaplan o se om något var öppet. Såklart det var. Och så lugnt.. inte alls mkt folk i affärerna. Lindex/Scholl/Johanssons/HM/skopunkten hann jag med. Hittade 3 par skor på skopunkten. Jättesöta! :) De kommer bli jättefina i spanien.. inte länge kvar nu tills jag o Jenni åker! Jihuuu!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hm. avundsjuk. vill också ha fler fina vårskor....men jag tror att jag väntar med att köpa till i Alicante, är lite roligare..
Tycker du borde klistra in bild på kiss och bajs också!!!
Idag ska jag nog åka ut till Öckerö och bada med Anna, vågat..
Kram

Mirja sa...

jag har ingen bild på dom ihop ju.. Niklas har kisset med sig.. *saknar* men Jocke har ju en fin bild annars :) Tack för i lördags! Supertrevligt. Hoppas Skål var bra efteråt sen! sorry om vi var så tråkiga o åkte hem efter middagen.. 16 dagar kvar till spanien nu! jo.. skor finns ju i mängder där oxå!! :) cuídate!

Mirja sa...

riktigt vågat att åka o bada idag ju! brrrr!! men mysigt att komma ut i havet lite :)