torsdag, maj 10, 2007

snart fredag...

...och det betyder besök av finaste.. åhh! :) Känner mig sådär barnsligt glad och flummig bara.. saknat så sjukt galet mkt. Imon vid denna tid har vi nog kommit hem till mig och kanske har min middag blivit klar så vi sitter o äter o dricker lite vin.. eller så kramas vi! :)
Vet att vi har en supermysig helg att se fram emot iaf.. kommer gå på rosa molntussar! Inte så mkt uppbokat än, spela ps2 kanske, middag, bio, eurovision och massa snacks.
Annars? Igår var jag, Karim och Maria (Karins kompis) i pärlhuset och shoppade loss på pärlor! Riktigt roligt att pilla med pärlor.. titta vilken fin jag gjorde.. inte den bästa bilden men det kanske syns ändå..

"mirjanöjd" heter den! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Vilket fint halsband du
har gjort :)! Vi får tjöta på Karin så vi kan ha en pyssel kväll hos henne, snart! Hoppas du får en riktigt trevlig & mysig helg =D! Kram, Maria

Mirja sa...

Hej Maria! :) Jaa det får vi absolut styra upp. Hoppas dina halsband blev fina oxå :) Läste i Karins blogg att du oxå gjort. Karins nya rosa var fin (hon har den på sig idag).