torsdag, maj 31, 2007

pust

Otroligt ansträngande vecka på jobbet börjar glida mot sitt slut.. finns inga ord hur mkt energi jobbet tar för tillfället, man är ju helt färdig efter jobbdagarna. Kommer hem och stupar i säng.. Gudomligt skönt med fredag imorgon. Det är ju en Niklasfredag oxå! :) Fick besök av Jenni ikväll.. pannkaksfika och bildbyte. Nu har jag alla alicantebilderna i min ägo. Jee! Ska kika om jag hittar några fina att ladda upp för en liten påminnelse om resan..

Detta är första bilden på mig och Bajs inför semesterveckan. Fika på Landvetter.
.....
Under veckan tog vi många bild på bus-Bajs.
Han var temat (som ni kanske redan märkt på de tidigare inläggen dock).

1. Bajs ville posera på en kossa, för att bevisa för oss att han inte var så mesig som vi retade honom för.
2. Bajs ville posera på en stenstolpe av något slag. Knasigt. Bajs hade kul, jag och Jenni såg dock aldrig det roliga i det..
3. Bajs ville posera med en coronita.
4. Mirja är trött efter en kväll med Bajs och ser fram emot att krypa ner mellan rosa lakanen..
Och detta är den sista... på buss nr C6 på väg mot Alicante-flygplatsen och hemåt mot Göteborg.
Och det är där vi befinner oss nu.. fram till vecka 25 iaf :P

Inga kommentarer: