söndag, maj 27, 2007

revuelto

Hej. Flyget var försenat inatt men var hemma vid 3-tiden iaf. Tittade igenom posten och på lite saker jag köpt.. somnade väl vid 4-tiden och var helt totalt färdig.. tyckte lite synd om Jenni som började jobba kl 9 imorse.
Vi har haft en jättebra vecka. Mycket shoppingturer,tapas och en del stranden oxå! Men jag föredrog de stränderna längre ut.. en dag tog vi metron till costa blanca där det var nästan folktomt (om man jämför med stranden i alicante), såå fridfullt med bara hav... även fast vågorna var stora som monster och botten var helt guppig.
Det var 7 grader på Landvetter inatt, när jag hämtade bilen hos mamma o pappa på natten var det 5 grader. Vafan?! Det är ju nästan juni och nästan nollgradigt... suck. I Alicante tyckte vi det var lite småkyligt med 23 grader på natten och tog gärna på oss en kofta..
Idag är det morsdag. Mamma fick ett kort och en liten parfym från Jean Paul Gaultier. Den doftade gott. Ska bort o äta middag hos henne senare ikväll..
Men nu borde jag röja vidare i resväskorna och försöka komma på när jag bokade en tvättid.
Tom hälsar att han haft det kalasbra hos bror och C/O. Sebi föreslog att jag kunde ta deras fiskar så kunde han få behålla Tom. Cutiness!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,
bandet vi hörde på inne på El corte inglés:
www.suenodemorfeo.com

kan lyssna på alla låtar på skivan där..

ciao!

Mirja sa...

Tack. Ska kolla upp det ikväll! :)
Har du tid i veckan o byta korten?! Jag kan eg bara på torsdagkväll, hade vart bra innan helgen för Niklas ville se alla bilderna :)

Anonym sa...

skulle kunna funka på torsdag. Jobbar till 16, inne i stan vid kvart i 5 då ungefär. Kan ju höras på dan på torsdag och bestämma nåt.

Ska på möte om renoveringen av våra badrum nu.. Fattar du hur mycket olika kakelsorter och klinkerssorter det finns i världen at välja mellan...Fattar inte hur jag ska kunna ta ett beslut om vad jag skall ha......

Anonym sa...

fel förut.. var visst elsuenodemorfeo
och inte bara sueno... kram