lördag, februari 17, 2007

singelliv

Tjejmiddagen var riktigt trevlig igår. Underbart god mat och underhållande sällskap. Fick ta det lite piano då det fanns en lördag (idag) att överleva oxå.
Ikväll blir det sticky med Jenni, Vero, Nina och en kompis till Nina. 5 singeltjejer på vift! Så jag känner mig inte ensam direkt.. snarare tycker jag synd om alltför många människorna som sitter hemma med sina respektive bara för att de inte vågar bryta upp eller är rädda för att bli ensamma..
Depressive art ska ha releasefest ikväll alltså! Ser fram emot Sticky, inte varit där på huuur många år som helst.
Idag gick jag upp alldeles för sent.. kl 12, sen duschade jag o tänkte få till en riktigt effektiv dag.. men det höll på att skita sig vid datorn.. men kl 15 tog jag tag i mig själv och började städa. Dammsuga lägenheten, slänga bort massa skräp och tidningar, sortera post och diska upp veckans (men det är inte så mkt då jag aldrig äter hemma nuförtiden) disk.
Vi ska köpa med oss hämtmat till förfesten hos Nina sen, perfekt! Jag kommer nog aldrig få tummen ur och laga mat hemma som singel som det känns nu! Ååååh!
Undrar vad som hände med brevet jag skickade i tisdags... hmpf! Får bli nästa veckans mission att lösa...
Trevlig lördagkväll på er alla!

Inga kommentarer: