måndag, februari 19, 2007

måndagstristess och snorigt liv.



Hola amigos! Jag är en seg jävel ikväll.. nyser och snörvlar och hade verkligen behövt ett badkar så jag kunnat ta ett varmt bubbelbad. Annars kan jag ju alltid åka till Sats o basta. Fast, jag tror jag kryper ner under min fleecefilt och kollar på vänner och funderar på när jag orkar ta tag i varma mackorna jag hade planerat att äta till kvällsmat...Å jag är en mes. Träffade på T på jobbet idag men fick inte ett ord ur mig.. jo.. ett hej! Suck. Jag tror jag behöver tycka lite synd om mig i några timmar nu.. en tekopp hade dock suttit fint i denna bitterhet.. åh, jag blir så ynklig när jag blir sjuk! Skärpning!

Här är min nya köksmatta förresten! Jag älskar den!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Upp med hakan plutta, det kommer nog ett sms :P

Hälsningar från framsidan...

Mirja sa...

HAHA, aja. Den som lever får se.. Lycka till på kursen!