lördag, maj 24, 2008

ananaspaj

Idag ska jag baka ananaspaj till ESC, vi har en färsk ananas som står och dammar. :)
Annars sitter jag mest här just nu och väntar på att Karin ska höra av sig att hon är klar att åka in till stan på liten shoppingtur med mig. Jag skulle kunna tänka mig att köpa nya linnebyxor, söt sminknecessär (helst blommig), vita tygskor och sen måste jag köpa en ansiktspeeling. That´s it. Hoppas jag hittar allt. Just ja, Karin, himla kul att hon stannade här över helgen när hon och Lisen skulle hit o jobba i fredags. Lisen träffade jag redan i torsdags, hon sov över hos mig och det var jättetrevlig att umgås lite. Saknar mina ICA-vänner..
Idag har jag på mig med min fina nya vita blus och ett par ljusa jeans. Känner mig så somrig och fin :) kanonväder ute idag!
Nä nu ska jag slänga på mig lite smink så jag är helt redo. Älskar min nya ID mineralpuder/foundation jag köpte i veckan. Jag som aldrig varit nöjd med något innan har stora hopp om att denna kommer bli min följeslagare nu och i framtiden. Så himla kul att sminka sig med den för det blir kanonfint resultat, dessutom skyddande med spf 15!

2 kommentarer:

trams sa...

jag har den foundationen jag med och är supernöjd. det är den bästa! :)

Mirja sa...

Så bäst ja, med min problemhy har jag nästan gett upp det där med att hitta rätt foundation som smälter in och passar just mig men ID gav mig åter hoppet tillbaka. Så himla coolt! :D