torsdag, juni 05, 2008

göteborg & födelsedagsbarn

Grattis till store Sebi nu som fyllde hela 5 år igår :) Imorgon ska vi fira dig riktigt ordentligt, faster måste bara hitta någon riktigt rolig present till dig först. Lillebrorsan har jag redan köpt en liten söt födelsepresent, ett lejon som det kommer musik ifrån om man drar ner svansen. Så söt.
Idag hade vi bara haft halvdag på jobbet men jag tog kompledigt den första halvan med. Jag har haft en riktigt skön morgon, Niklas åkte vid 8, jag slöade lite till i sängen och tog sedan en dusch. Fick även ett ryck och städade badrummet och packade en väska till gbg. Lagade sen mig en god frukost som jag äter nu vid datorn. Efter frukosten ska jag leta fram någon sommarklänning att hoppa in i och gå ner o sätta mig lite i solen o läsa dagens DN. Lovely! Vid klockan 12 tar jag nog bilen och hämtar upp Niklas i stan så vi kan bege oss till västkusten. Jeee!
Planer för helgen: imorgon födelsedagsfirande hos Sebi och hälsa på bebis. Lördag Liseberg, picnic vid havet, träffa de som har tid att träffas. Söndag, tvätta bilen o slöa lite, äta lunch i solen o sen bege sig tillbaka till Stockholm. Jag har en känsla av att detta kommer bli en himla bra helg. Kameran är laddad, även extrabatteriet är med, likaså extraminnet, ready to shoot!
Nu, frukosten i magen, dags för morgontidningen i solen.

Inga kommentarer: