lördag, oktober 18, 2008

skebo hergård

Nu är jag hemma från en 2 dagars kickoff med jobbet. Skönt att få komma hem o pusta ut nu.. varit full rulle från torsdaglunch till idag lunch. Jättekul att få träffa alla nordiska kollegorna från Köpenhamn, Oslo samt Helsinki. Tor lunch kom alla våra kollegor från övriga kontoren och vd:n höll föredrag under eftermiddagen varvat med lite lek och grupparbeten. Fredegöfrmiddagen hade vi genomgång och vid 11-tiden igår åkte vi allihopa till Skebo Herrgård för diverse team aktiviteter samt middag och övernattning. Helt otroligt vackert ställe mitt i naturen. Vi hade några teambuildingbaserade utomhusaktiviteter efter att vi kommit fram dit igår och ätit jättegod lunch. Innan middagen på kvällen relaxade vi lite vid pool och bastu. :) På kvällen var det otroligt drag efter middagen och pianokillen var bäst! Jätterolig idé och en succé enligt oss. Tack för en rolig kickoff! En kollega tog massa bilder under helgen, ska se om jag kan få tag på några för att visa sen.
Känner mig lite småtrött och ska nog lägga mig och vila lite för att bli en människa igen!

Inga kommentarer: