onsdag, mars 11, 2009

i övermorgon

Sitter här med Niklas och funderar på om vi glömt nåt inför resan, men nä, jag tror vi har koll på det mesta nu. Vi har inhandlat solskydd etc, skrivit ut alla biljetter, bokat boende för första nätterna på plats på Koh Lanta, laddat batterierna på iPod och kamera, börjat kolla på packning. Känns så skönt, men samtidigt är jag lite orolig för den långa flygresan, jag kommer bli så jädra rastlös. Hoppas jag kan sova så mkt som möjligt, ska gå upp tidigt på fredagmorgon så jag är helt däckad när jag väl sätter mig på planet kl 14 sen. Så är jag orolig för annat oxå men Niklas har bett mig sluta oroa mig och tänka positivt vilket jag verkligen försöker! Så mycket i mitt huvud för tillfället.. Jag har bestämt mig för att bara njuta av nuet nu och ha en riktigt härlig 2 veckors semester utan några måsten. Jag har fått ordning på det mesta på jobbet nu inför ledigheten och känns nästan overkligt att inget strulat hittils och att allt är under kontroll trots att det är sjukt mkt på jobbet nu att stå i. Imorgon är sista dagen och jag har en mission kvar att reda ut/lösa under morgondagen dock, hitta en effektiv och bra struktur för en kunds demohantering i vårt nya affärssystem. Jag gillar problemlösningar av dessa slag :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Nu sitter ni på flyger på väg till varmare breddgrader! Härligt med semester nu! :)
Hoppas ni får det alldeles underbart! - Hoppas vi kan få läsa lite här på din blogg! ;-)

Kram Hanna

Linnéa sa...

hoppas ni har en underbar semester. jag är INTE avundsjuk. eller jo, jätteavundsjuk är jag!!!!! :)