lördag, mars 07, 2009

lite tristare lördag i mitt liv.

Lördag idag, ganska trist dag faktiskt, jag har varit så seg och inte kännt för att göra något alls direkt. sov länge, gick upp och gjorde en riktigt lyxig lördagsfrukost i form av hallonsmoothie, frallor från bageriet (snälla-Niklas gick ner och köpte) med nötter och frön i (superdupergod), avocado samt stort glas apelsinjuice, så jag har hållt mig mätt tills nu när jag börjar känna mig sugen på nåt igen och trycker i mig polkagrisar, slurps! Nä så efter frukosten var jag lite rastlös och surfade runt lite men kände inte för det så jag slog en signal till Heli och pratade bort nästan 2 timmar. Och sen åkte vi en sväng till mataffären för att köpa mat till ikväll (tacos) och lunch tills imon då Anso kommer :) Ska även baka en ananaspaj för jag blev så sugen då jag såg ananas i affären.. Sen gick vi en kort promenad vid havet och kollade på fåglar och nu sitter jag här vid datorn igen men har inte riktigt ro så jag ska nog se lite vänner-avsnitt tills jag ska ta tag i maten och sen se vem som kommer vidare i andra chansen. Kvällens avslut får bli filmen "Beach" då ju vi ska dit och se den live i Thailand sen :) Har dock hört att det inte är så charmigt då det är värsta turisattraktionen, men jag vill se den ändå! Inte så många dar kvar nu, rättare sagt 5 dagar tills vi åker, och bara 4 dar kvar på jobbet. Yeah!

Inga kommentarer: