torsdag, maj 28, 2009

torsdagstankar

Idag efter jobbet gick jag på Fältöversten en sväng, tittade i lite affärer och handlade mat på Sabis, var sjukt sugen på hemmalagad fiskgratäng och vi hade ingen potatis hemma så jag fick handla. Gick även förbi en hälsokostaffär och shoppade loss lite, bland annat en havandeskapsolja som är bra att smörja in magen med så att det inte blir bristningar (inte för att jag tror att en olja kan motverka det om man nu skulle ha anlag för dom men det kan ändå vara skönt att smörja in magen lite eftersom huden oftast är så sjukt spänd). Jag hoppas jag slipper bristningarna iaf, min mamma hade inga så då har jag ju också goda chanser att slippa. Min mage blir verkligen större och större för varje dag nu känns det som, och jag kan inte sluta att bli mer och mer lycklig för var dag som går. Niklas är så sjukt fin mot mig och magen hela tiden också, frågar alltid hur magen mår och pratar med bebis. Vi är båda väldigt nyfikna på vem det är som gömmer sig i magen. Tjej eller kille? Vem kommer bebisen vara mest lik? Hurdan personlighet? Oavsett vad kommer bebisen ändå bli den bästa och sötaste i hela världen såklart! :) lillskrutten.. bulan boll!

2 kommentarer:

Linnéa sa...

ååå det är så mysigt..:) jag smörjer min mage med cocoabutter från bodyshop som är riktigt fet och fin. smörjker även brösten och låren, just in case..;) vet itne om jag tror på att det hjälper egentligen men bättre safe än sorry och så är det ju mysigt att vara mjuk och len på stora magen..:)
jag hoppas vi får se magbilder OFTA!

Anonym sa...

Det låter underbart! Ska bli så mysigt att träffa bebben sen! :)
Åå, jag är så glad för er skull!!!
Kramar från kusinen Hanna