torsdag, juni 10, 2010

hemma igen

Nu är vi hemma från Göteborg igen. Vi åkte på onsdagkväll och kom tillbaka i tisdags. Så nästan en vecka. Gött! Träffade vänner och familj som vanligt. Nu kommer vi ju inte hinna dit nåt mer i sommar, förräns i slutet av aug. Var full rulle som vanligt, i fredags hängde jag och Maria på 4H-gården i Tuve med kidsen. I lördags var det Sebis 7-årskalas så vi var där hela familjen och grillade och njöt av sommarvädret. Söndags var det massa fika, först hos Heidi, sen Hanna och Conny och till sist hos Karin i Kärna där även Maria och William var! Jättehärlig dag! I måndags hängde jag och Silas med Annu på dagen och på kvällen åkte vi in till stan och sa hej till Jenni! :)

Nu som sagt är vi hemma igen, igår såg jag SATC 2-filmen med Malin, Eva och Jeanette. Efter bion gick vi ut och åt och drack lite vin. Grymt härligt att bara göra något själv och lämna våra bebbar hemma. Tack för en jättetrevlig kväll tjejer!

Just ja, det var ju en klänning jag skulle visa er. Hade fått ett Nelly-paket med posten under gbg-vistelsen och i den låg världens ljuvligaste sommarklänning! Den ska jag ha på mig på midsommarafton!

1 kommentar:

yasemin sa...

Gud vilken söt klänning Mirja. Den kommer bli jättefin på dig. Hittade du ngt på MQ idag? :) Min klänning blev jättefin, so I will keep it.