tisdag, juni 15, 2010

nytt buzzadorpaket

Har nog inte nämnt om buzzador här på bloggen så nu tycker jag det är hög tid för det.
Att vara buzzador innebär att man får testa nya produkter eller tjänster gratis samt göra en slutrapport på deras hemsida i slutet av kampanjen. Jag har varit medlem sedan 2006 och har fått recensera Marabou X choklad, Kellogg´s Special K, Minute Maid Fruit Plus juice, Estrella pop delight, Dermoscent (kattmat), Sensodyne tandkräm, Drikki -mellanmålsdryck för baby, hyra filmer via Lovefilm.se samt att vi idag hämtade ut ett paket med babytvål och babyolja från Natusan som vi nu ska testa. Silas provade babyoljan i badet redan ikväll, senast om 2 månader ska vi sen lämna en slutrapport om vad vi tyckte om produkten. (Såg även nyss att jag fått ett mail om att få prova på energidryck från Berocca Boost som jag genast anmälde mig till).



Man får även alltid med små tester som ska delas ut till andra så får de också säga vad de tycker om dessa produkter!

Jättekul att vara buzzador! Prova du med! :)
Anmäl dig här så framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är MirjaX).

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du läsa mer här.

Inga kommentarer: