fredag, oktober 22, 2010

Pampers Active Fit via Buzzador

Nu har vi testat Pampers Active Fit ett par veckor via Buzzador och vi är grymt nöjda då de är 20% tunnare (smidigt att de tar mindre plats i skötväskan t ex) än de föregående och håller även torrt och håller sig på plats. Den enda anledningen till att jag kanske inte blir någon storkonsument av dessa är att jag föredrar att ha up&go-varianter då jag nästan alltid byter blöja på Silas på stående fot (han bojkottar att ligga på skötbordet totalt) och då är det lättare att bara dra på en up&go på honom än en sån här variant med flärpsystem på sidorna.



Om du också vill testa produkter via Buzzador, registera dig då via DENNA länk så framgår det att det är jag som värvat dig! Mitt användarnamn är MirjaX. Det är jättekul att vara buzzador! Just nu väntar jag på att få hem Parmesanost jag ska få testa :)

2 kommentarer:

Jenni sa...

Jag väntar också på min parmesanost! Hoppas man får med lite annorlunda receptförslag också.

KRAM

Liselott sa...

Vi har också testat de blöjorna nu. Tycker att de är bra, men tyvärr är de så sjukt fula så vi kör nog på Libero nr4. Haha! Och parmesanosten kom vi tyvärr inte med på... Kramar