tisdag, maj 03, 2011

Utvecklingssamtal

Imorse hade vi utvecklingssamtal för Silas på förskolan. Niklas tog det eftersom jag var tvungen att åka in till jobbet, synd att missa dock. De tyckte Silas är himla glad jämt samt väldigt nyfiken och livlig. Hah! Han och en annan kille verkar väldigt lika där, triggar upp varann och härmar varandras bus. Båda har lika svårt att även sitta still på så samlingen/sångstunden så de brukar få sitta på fröknarnas knä. Silas tar för sig och gillar vara där där det händer. Ätandet är det lite sisådär med, ibland äter han med himla aptit men flesta dagar inte. Han är inte jättebra på att lyssna när man säger till. Gör 1,5 åringar annars det undrar jag? Jag blev lite konfunderad över vissa saker att han inte kan sitta still och inte lyssnar som jag velat fråga mer om hur det förväntas av så små barn att göra det? Niklas sa att de inte hade varit oroade på något sätt men detta gjorde mig lite nojig ändå då jag inte var på plats och fick höra det själv. Men tänkte fråga dem lite imon. Han trivs iaf jättebra på dagis och fröknarna hade berättat hur tråkigt de tycker att det är att vi flyttar och de kommer sakna Silas jättemycket då han är en sådan toppenkille och en riktig liten charmör :)

1 kommentar:

Nina sa...

Hej!

Vi letar efter bloggare som vill vara med och prova våra produkter. Skicka gärna dina kontaktuppgifter till mig på nina.elm@blackberrydistribution.se så berättar jag mer!

Mvh // Nina