fredag, december 09, 2011

Äntligen helg!

Så svårt att hitta tiden och motivationen för uppdatering av bloggen ibland. Veckorna går så fort och när det är måndag så är det i nästa ögonblick redan fredag och helg, så även idag. Veckan har varit bra. Jag och barnen har hängt hos mormor och morfar i veckan när Niklas jobbat i Sthlm, fick även med min mamma en sväng på Ikea. Jag och Milia har även hunnit med 2 babymassagepass på Bvc, igår var det avslutning och det var en fantastisk grupp med mammor som varit där så jag hoppas vi fortsätter att ses alla, på tis bestämde vi att ses på babycafeet vid kvilletorget iaf. Idag åkte jag och barnen ut till Kungälv och till Liselott och hennes tjejer på en lekdejt och förmiddagsfika. Sedan slocknade Silas som en stock i bilen hem. Fick verkligen hålla ordentligt i ratten då det blåste storm ute. På eftermiddagen fick jag besök av min bror och hans gravida fru, ååh vad jag längtar efter bebisen i hennes mage nu som beräknas komma i januari, Milias lilla kusin. Apropå bebisar ser jag även jättemkt fram emot måndag när vi är ett gäng som ska åka ut till Maria och träffa hennes tvåveckors Alice, äntligen är hon här! Ännu en kompis till Milia :)

1 kommentar:

Malin sa...

Åh vad mysigt med alla bebisar! Jag hoppas verkligen att vi kan ses i jul! Saknar er! Kram