söndag, april 22, 2012

31 år

Mitt i småbarnslivet glömmer man nästan bort sin egen födelsedag men idag är det alltså min dag. Niklas och barnen uppvaktade mig imorse med pannkaksfrukost och en alldeles egen glassmaskin (som ska testas ikväll). I eftermiddag har jag bjudit hit min familj på middag och tårta. Vi ska grilla hamburgare om vädret tillåter.

Jag vill även hinna fixa med en tjejmiddag någon helg snart och bara få fira med mina tjejkompisar och få umgås UTAN barn! Det känns som en evighet sen sist då alla är mitt inne i småbarnshetsen..

Förresten så är det på dagen ett år sedan vi tittade på vårt nuvarande hus och blev blixtkära i det och gav köparna ett bud de inte kunde motstå och sålde till oss på direkten, på min trettioårsdag! :) Förra årets firande gick annars helt obemärkt förbi då en liten rackare bodde i min mage samt att vi bodde på fel sida om landet :)

1 kommentar:

Agnieszka T sa...

Grattis på fin dag Mirja! Hoppas den har varit underbar!