tisdag, februari 10, 2009

googlar thai

Nu har vi planerat upp en rutt för vår semestertripp, med stor sannolikhet att det inte blir just exakt såhär eftersom vi säkert kommer ångra oss men vi utgår från detta. Landar i Krabi, tar båt till Railey Beach, stannar där en natt till en början o sen om det är fint kanske några fler, sen därifrån båten till Phi Phi öarna, o kolla in lite stränder, bo där någon natt oxå, sen därifrån till Koh Lanta och åka på olika utflykter, sen tillbaka mot Krabi där vi i närheten bor sista natten iaf. Jag vill snorkla bland små färgglada fiskar, klappa på elefant, gå kurs i thailändsk matlagning, klättra på klippor och åka massa båt, shoppa lite krimskrams, sola, läsa böcker och äta massa god mat såklart. Vi kommer att varva logi med både lyx och budget. Värsta lyxhotellen där kostar ju inte mer än en normal hotellnatt här i sthlm, så klart vi måste passa på att prova! Åh, jag längtar, har jag sagt det?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,

låter som en bra tripp (med mina begränsade thailand kunskaper i åtanke.
Guuuuud vad skönt!!!

Ska till stoclkolm precis innan ni åker, 10-11 mars.

kram!

Linnéa sa...

sluta skriv om er solsemester!!!!!! jag blir så sjukt avundsjuk!!!!