fredag, februari 13, 2009

fredag den trettonde

vad händer exakt om 4 veckor egentligen? :) Minns ni inte? jag ska påminna er, EXAKT om 4 veckor denna tid (kl 23:30) sitter vi på Thomas Cook Airlines flyg mot KRABI :) Fast - jag lär vara ganska så putt på flygandet vid det här laget med tanke på att jag suttit där på flyget i 9,5 timmar cirka, men dock bara 1,5 timmar kvar tills vi landar i Thai. Då kommer det att vara morgon där, knäppt jetlaggad utan tvekan kommer iaf som är helt orutinerad vad som gäller förlyttning mellan olika tidszoner.. Men om jag sover mig igenom flygresan kommer ju jag att sen tycka det är helt okej med morgon när vi är framme fast min kropp i själva verket tror det är natt. Är det så enkelt tro?
Det är alla hjärtans dag imon och bara för att jag är världens snällaste har jag förberett Niklas en överaskning, självklart långflygrelaterat! Vad annars liksom? Gah!

1 kommentar:

Karins lilla blogg ♥ ♥ ♥ sa...

åh, nu blir jag avis, kan inte jag få föja med...jag kan ju vara eran reseledare....hihihi....nu när jag känner till Krabi...åh, ni måste ta massa fina bilder med eran fina kamera. Fin "header" förresten! Ses till helgen! Kram kram