måndag, februari 27, 2006

OS-Silver!

Hej igen. Ajaj vilken spänning i brorsans vardagsrum idag. Jag o mina bröder höll på finnarna. Resten på svennarna. Rena rama kalabaliken. Tyvärr fick Finland inte guld.

Igår var vi på mässorna Hem&Inredning, Mat&Dryck samt Fest&Bröllop. Vi köpte parmesanost, flingsalt samt en underbart fantastisk spansk kokbok. Culinaria Espana. Gul och mkt vacker. Ska ha den som prydnad oxå. Den ska iaf inte gömmas undan. Vi hittade ett nytt kökbord oxå med fyra storlar. Millers runda bord i svart samt 4 stolar i svart, myran. Helt sjukt vackert blev det. På kvällen var vi på Martins jobbkompis inflyttningsfest/födelsedagsfest och det var trevligt. Kul o träffa alla Martins kollegor.
I fredags firade vi pappsen som fyllde år. Jag o brorsorna var där med hela gänget. God mat o galna brorssöner som vanligt.
Vår nya loftsäng är cool förresten. Skulle eg tagit kort på både sängen o vårt nya köksbord här men tvungen att ladda batterierna först.


Gaah va min blogg här är trög med texten nu. Tar två sekunder för varje knapptryckning att laddas upp.
Imon e det jobb igen. Måndagsmöte och en ny vecka, reklam för v.12.

Puss på mina fina...



Inga kommentarer: