fredag, augusti 03, 2007

fniss

Det här var fan det roligaste på ever! LÄS! Kommentarerna är i världsklass! Helt makalöst underbart. Satt och fnissade för mig själv genom alla kommentarerna i ett öde kontorslandskap med några okända sommarjobbare som säkert klassade mig som totalmiffo!
För övrigt är jag totalt fast i schulman-trion och deras bloggar nu. Helt underbara. Underhållning och provocering på hög nivå. Roligaste är folk som blir upprörda och jag kan bara se trion framför mig gottandes åt att ha lyckats med exakt det de ville.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hellu Mirjo!!! Hoppas du har det bra. Här är allt fint, såå himla sköönt med semester :o) Kom hem sent i går kväll efter några trevliga dagar i Danmark. Nu är det bara en vecka kvar sen är det dax att börja jobba igen. Usch tiden går alldeles för fort. Läste i din blogg att du ska åka till Barcelona en vecka.. gud va härligt. Hur e det annars på jobbet, lika lugnt fortfarande? Vore kul om vi kunde ses nåndag och Karim oxå.. vi kanske kan ta nåndag nästa vecka? Ha det så bra. Kraaaam Maria

Mirja sa...

Hej Mario. Fick sms av karin om en träff nån kväll. Nästa vecka hade varit bra. Måndag o tisdag kan jag inte för jag är i stockholm då. Onsdag/Torsdag=Perfa! Jo det är lugnt här.. nästan föör lugnt. Du får berätta mer om din semester när vi träffas. Kan inte du o karin bestämma dag så meddelar ni mig sen? kramar