onsdag, augusti 01, 2007

barcaa

Nu har vi nog med största sannolikhet bestämt oss för Barcelona en vecka i aug. Hittade bra biljetter igår som vi beställer ikväll! Jee! Kollade upp även boenden och det verkar finnas massa fina hotell vid "la rambla" där vi vill bo. Hittat en intressant även precis vid stranden. Får se vilken det blir. Någon som har Barcelona-boendetips? Kommer iaf bli vansinnigt kul! :)
En annan sak som är kul är att det är underbart soligt väder idag igen! Helt somrigt väder. Lika fint som igår. Igår var mysigt. Innan Niklas tog tåget hem satt vi utanför Storan och tittade på paddanbåtarna och kramades och åt godis! Det var så skönt att sitta i solen o bara njuta. Vilken brist man har på solstrålar nu.. Idag blir en glass ute på jobbterrassen iaf. Glass ska ju hjälpa mot halsont och jag har ont i halsen.. ajaj!

10 kommentarer:

Anonym sa...

hmmm sitter här o funderar på om jag ska bajsa nu eller om jag ska skita i det...vad sägs

Anonym sa...

Själv e jag grymt laddad inför mitt toabesök jag väntat på hela dan.

Anonym sa...

thats settles it...jag skiter helt enkelt inte i det...tack för mig

Anonym sa...

Självklart val, jag har laddat upp med nytt Lambipapper

Anonym sa...

Lambi, jävla lyxxlirare. Själv har jag den tunnaste men hårdaste jävla Lidlpapper man kan få...

Anonym sa...

ojdå vi har en finsmakare ibland oss...löven på träden funkar för min del

Anonym sa...

Jobbiga med löven är att de inte är så bra på vinterhalvåret. De får helt enkelt gnidas in i kalsongerna, tur man inte har string

Anonym sa...

då får man ta till näven

Anonym sa...

Stefan, jag vet att det är du som håller på och tramsar dig. SLuta nu

Anonym sa...

ok jag slutar väl då