torsdag, augusti 09, 2007

torsdagspyssel

Hej. Idag har jag varit huslig. Sorterat och ordnat upp i skafferiet (herrejestas så mkt skit som kunde huttas).
Köpte 2 fina plåtburkar till skafferiet för att kunna få mer ordning o reda.
Köpte även en söt prickig ugnsform på lagerhaus som jag invigde på en gång med att göra en rabarberpaj. :)

Tom vill hälsa till er alla oxå! Se på charmören.
Han vill veta hur många tjejer kan ha få för den sängkammarblicken samt leendet(?)?


Dagens irr: Tänk så länge x kan få mig att förvånas. Varje gång jag städar upptäcker jag nya saker.. ooohh. 4 (eller var det 5) st whiskeykartonger med tomma flaskor slängde jag som låg längst bak i skafferiet. Alltså en whiskeyflaska tar väl flera år att dricka upp (om man inte sveper i sig tior huttan som hattan alla möjliga veckodagar)? Det roliga är att jag aldrig såg honom dricka whisky liksom (fredag-lördagkvällarna var det fullt ut rödvin som gällde). Kan det vara så att han drack whisky i sin ensamhet på veckodagarna när jag var på jobbet?! Helt makalöst! Trasigt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att Tom kan få i princip vem han vill. Har du någon mail så man kan prata "privat" med dig?

Mirja sa...

Om du klickar på "visa hela min profil" så hittar du min mail under "kontakta". Annars kan du skicka till mirjas@mail.com
Klart Tom får vem han vill. Tom är den snyggaste/dragkraftigaste som vandrat på fyra fötter! ;P

Linnéa sa...

jag kan inte släppa hur sjukt det är att den där killen varit så jävla sjuk i huvudet! vilken chock att få veta så mycket som du inte haft en aning om, att han varit en sån skit och kunnat ha samvete att bete sig så..

Mirja sa...

sjuk i huvudet är förnamnet. Allt är så vansinnigt stört så att man inte ens kan lägga ner energi på att störa sig på honom. Bara orolig att han ska upprepa samma sak med sin ev nästa tjej.. men inget jag kan göra något åt iofs.