måndag, april 21, 2008

sista dagen som tjugosexåring.

Hej. Idag har varit en bra dag, en solig bra måndag. Jobb som vanligt fram till 17, sen en runda i stan och hem via mataffären för att komma hem och laga citron & basilikafisk i ugn. Mums. Skulle gått ut en promenad i skogen men blev så mätt så jag inte orkade. Fastnade framför teven och något villa-program, nytt läge kanske den heter. Sen satte vi upp nya vardagsrumslampan, sån pärlig sak... :) och nu sitter jag här vid datorn o pillar med lite bilder i photoshop och kollar samtidigt på filip o fredrik. Tror jag lägger mig sen.. börjar bli himla trött.. Går det bara utför nu när jag blir 27 imon? Nää, jag tror det går uppför! :)


Två bilder från promenaden i söndags på Djurgården. Himla soligt och roligt. Vi åt en glass i solen oxå, jag tog banan och chokladglass i strut.. mums.