tisdag, mars 23, 2010

PARIS

Nu är Paris-resa inbokat till slutet av april! Åh, denna stad som jag velat se så länge. Jag längtar! Första resan för Silas också, hoppas det går bra och att han gillar Paris och dess utbud. Baby Gap vill han iaf spana in. Och ha kläder från Petit Bateau också. Något mer Silas inte får missa (leksaksaffärer t ex)? Vi får väl se vad vi finner. Först måste vi dock hitta en bra resevagn till honom, en sulky med fullt liggläge. Vill egentligen ha honom vänd mot mig också men jag har inte hittat en enda sulky som har det, får väl lägga ett skynke för ibland så han inte dör av alla intryck.. Någon som kan rekommendera en bra resevagn som är lätt och tar lite plats?

8 kommentarer:

jie sa...

urban jungle swift är väl ingen resevagn men väl platt som en pannkaka när man fäller ihop den och liten o smidig...

Malin sa...

vi har köpt en britax yaris (tror jag den heter) till Ella att resa med. Den har nästan fullt liggläge och är supersmidig att fälla ihop!

Maria sa...

Maclearen (säkert felstavat)
Vi har en sån o gillar den jättemycket. Tror dock inte den har fullt ligglägge, men bra är den

Mirja sa...

tack för tipsen, har googlat alla. Efter noga efterforskningar så faller beslutet på en joker - Chicco lite way, enda problemet är att den säljs på så få ställen så man måste leta sig till en, men, den verkar bäst! :D

Unknown sa...

Hej! Hjälp mig förverkliga min dröm. Tipsa gärna dina vänner och bekanta om min hemsida www.hildestamdesign.se där du hittar handgjorda egendesignade silversmycken. Tack snälla på förhand!

Linnéa sa...

gud vad härligt!!! ska du ha hörselskydd eller något till silas till flygningen>? jag och nemo ska flyga nästa vecka och jag behöver bra bebis-flyg-tips.

Alicia sa...

Så mysigt att få komma iväg på semester! :)

Jenny sa...

Åh, ad härligt! Jag bor här i Paris, och de är väldigt bra på barnkläder här! Alla kedjor bar specialaffärer med bara barnkläder. Här i mitt område (Saint Germain des-Près, 6e arrodisemanget) finns det massa barnbutiker! :)