torsdag, mars 18, 2010

shopping

Ibland slår det till, shoppingflytet! Man hittar typ hur mkt fint som helst. Den började i söndags, i Barkarby, kampanj på Babyproffsen på Britax-barnbilstolar. Klart vi skulle ha en, denna köpte vi. Och en lekmatta fann vi också. Silas älskar den, ligger där o övar på att rulla t ex. Sen åkte vi vidare till Ikea och köpte en egen Expedit-hylla till Silas. Vi har nu gjort i ordning en egen hörna till Silas i vardagsrummet med hyllan och lekmattan. Får bli så tills vi flyttar till större. Just ja, Barkarby i söndags igen. Sen gick jag en sväng till Barkarby Outlet och hittade massa fint där med, till mig själv, 2 koftor och en t-shirt inne på Filippa K, sen en Odd Molly tröja och en WESC-luvtröja. Niklas hittade jättesnygg skjorta på Shirt Factory, skulle egentligen kollat efter nya jeans också men det får bli en annan gång. Behöver jag säga att Passaten var proppfull på vägen hem (vi hade ju även vagnen med oss)? Åh, jag verkligen gillar nya bilen! Sen fortsatte shoppingflytet hemma på HM webshoppen och den nya Garden Collectionen. Och idag när jag och Silas var inne i stan på mamma/baby-fika så gick vi en sväng via klockaffären hem, där hittade jag den snyggaste armbandsklockan ever. En sån här! Klämde även på ett par jättesöta snickarbyxor på Polarn & Pyret åt S men köpte dom inte än. Imon står pass-ansökning till lillherren på schemat så ingen mer shopping nu, om jag nu inte slår till på snickarbyxorna bara, för såna behöver han - faktiskt. Vilken tur att man som mammaledig har så mycket pengar att spendera varje månad :P


Silas visar upp sin nya lekmatta som prasslar, spelar melodi, fågelkvittrar, samt har massa fina mönster på. I bakgrunden hans fina egna hylla där vi samlat alla hans prylar i form av böcker, mjukisar samt andra leksaker.

1 kommentar:

Therese sa...

Så fint han fått det lille Silas =)