onsdag, oktober 26, 2011

Leva livet

Så ont om tid man plötsligt får över till sig själv med två barn. Så bloggandet har tyvärr hamnat i skymundan den senaste tiden. Vi har haft fullt upp med att leva livet helt enkelt. I helgen var det en kort shoppingtur på lördag och familjemys på kvällen. På söndag en fika hos Anso med familj i stan, spana in Hannas och Connys nya tomt samt efterföljande middag och fika hos dem! Helgerna bara rusar förbi i ett ögonblick. I måndags var mitt lilla mammagäng hos Karin i Kärna och snackade bort ett par timmar. Igår, tis, hade vi hemmamysdag och när jag hämtat Silas från dagis kom min mamma förbi och lekte ute med Silas i det härliga vädret medans jag fixade med tvätt etc. Idag kom Annu och Elliot förbi och vi hängde mest. På eftermiddag packade jag en liten resväska och barnen i bilen och åkte till mina föräldrar för att sova över och basta här då Niklas är i Sthlm idag och imorgon. Så det är full rulle här och vi mår tipptopp! :)

- Inlägg via iPhone

Inga kommentarer: