fredag, november 11, 2011

Nöjd!

Imorse var jag på återbesök på Mvc! Värden kollades och blodtryck var bra, likaså järnvärdet (den sjönk rätt mkt under förlossningen men ligger återigen på 145 nu), även snittet såg bra ut, dock rekommenderade hon mig att fortsätta tejpa över ärret i ett halvår(!) för att få den så tunn och fin som möjligt. Jag passade även på att väga mig då vi inte äger en våg själva. Jag hade fantastiskt nog gått ner alla mina graviditetskilon! Men det anade jag lite eftersom jag numera får på mig mina vanliga jeans, provade redan på Milias 4 veckorsdag men då var det liiite tajt men nu sitter jeansen som smäck i alla fall :) Nu är det bara sladdret kvar och träna tillbaka för tillfället icke existerande magmusklerna, phiu!

1 kommentar:

Malin sa...

vad duktig du är! måste kännas grymt bra! Hur går det med snittet? Något ont? Kram